Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen / Frequently Asked Questions

Op deze pagina proberen we alle, reeds gestelde vragen over onze applicaties en onze dienstverlening, te beantwoorden. Als je een vraag hebt waar nog geen antwoord op gegeven is op deze pagina, stel die vraag dan per e-mail op support@huurmijnkamer.nl

1.     Huurmijnkamer; Zijn jullie alleen voor kamer verhuur?

Antw: Huurmijnkamer is een merknaam. Wij bieden een platform voor alle type huurwoningen. Van kamers bij een hospita tot villa’s en woonboten. Alle type woonruimte die de bij ons aangesloten verhuurders aanbieden. Naast onze ‘Huurmijnkamer’ app hebben we ook de ‘Huurmijnwoning’ applicatie.

2.     Kan ik bij jullie een huurwoning aanvragen?

Antw: Nee dat kan niet. Huurmijnkamer is een platform waar verhuurders en huurders elkaar kunnen vinden.

3.     Hoe kan ik woonruimte op jullie website vinden?

Antw: De enige manier om woonruimte te vinden is door het downloaden en installeren van de ‘Huurmijnkamer’ of ‘Huurmijnwoning’ applicatie op je iPhone of iPad. In de app(s) staan alle advertenties aangeboden door de bij ons aangesloten verhuurders.

4.     Verdienen jullie aan de verhuur van woonruimte?

Antw: Wij verdienen niet aan de verhuur van woonruimte. De huurovereenkomst is uitsluitend tussen huurder en verhuurder. Wij zijn daar niet financieel bij betrokken.

5.     Als ik de app heb geïnstalleerd en wil inloggen met mijn Facebook profiel, krijg ik de melding dat er geen geldig Facebook account is gevonden.

Antw: Zorg er voor dat je bij instellingen onder iOS ook ingelogd bent met je Facebook account. Anders kan de ‘Huurmijnkamer’ of ‘Huurmijnwoning’ app het account niet lokaliseren.

6.     Kan ik de Huurmijnkamer of Huurmijnwoning app op meerdere apparaten installeren onder één account?

Antw: Dat is mogelijk zolang je op die apparaten hetzelfde iTunes account gebruikt.

7.     Waarom moet ik inloggen om te kunnen reageren op een advertentie?

Antw: Wij gebruiken jouw geregistreerde e-mail adres als je wilt reageren op een advertentie. Hiermee proberen we te voorkomen dat iemand volkomen anoniem gaat reageren op alle advertenties.

8.     Kan ik als huurder of particuliere verhuurder iets met de door jullie aangeboden XML koppeling?

Antw: Hoogstwaarschijnlijk niet. Deze koppeling is speciaal voor Makelaars of andere professionele verhuurders die vanuit hun eigen verhuur software makkelijk hun advertenties ook op de Huurmijnwoning of Huurmijnkamer database willen zetten.

9.     Ik krijg een foutmelding in jullie app kan ik dat ergens melden?

Antw:  Wij vinden het erg vervelend als er fouten zitten in onze applicatie, mocht je per ongeluk een foutmelding krijgen in onze app dan horen wij dat graag. Als het even kan, stuur ons dan een e-mail naar support@huurmijnkamer.nl met vermelding welke foutmelding je krijgt en in welke situatie.